Data e postimit: 2020-05-15 23:01:52
Lexime: 3603
"Sfidat e shekullit të ri"
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Lufta e njerëzimit me Covid 19”
Autori: Sabrina Plaku
Shkolla: Gjimnazi "M.K.Ataturk" Pajove
Klasa: Klasa XA
Qyteti: Peqin
E-mail: binaferili@gmail.com


Kush do ta mendonte që pas zhvillimit të hovshëm të kohës, kulturës dhe njërëzimit, do të arrinim të përjetonim situatën në të cilën të gjithë jemi të përfshirë, “ne Luftën e Tretë Botërore”.
Kjo mund të cilësohet madje edhe më e vështira, sepse askush nga ne nuk është i aftë ta shikojë armikun dhe sulmet e tij të vazhdueshme drejt nesh. Në këtë luftë nuk ka dallim, ku dikush arrin të shpëtojë duke mbështetur pushtuesin, apo duke qenë i plotfuqishëm, por të gjithë e kemi riskun që të përballemi me “të rrezikshmin vdekjeprurës”. Bota po kalon çastet e saj më të vështira duke pësuar humbje të mëdha nga çdo drejtim. Pandemia ka prekur çdo cep të saj, madje edhe vendet që më parë mund tu duknin të padukshme.
Pas tragjedive të panumërta, ne ishim të detyruar të hapnim dyert edhe për “mikroskopikun” që askush nuk do ta besonte që mund të ishte aq i aftë sa të “paralizonte” në mënyrën më dëshpëruese jetët tona.
Alarmi u ngrit dhe si pa e kuptuar çdo gjë u vulos nën strehëzën e saj, ashtu siç bëmë edhe ne. Rrjedha e përditshmërisë ndryshoi plotësisht, duke filluar qe nga shkuarja ne punë dhe shkollë e deri tek të ushqyerit.
Të gjithë përpiqemi të përmbushim sa më mirë rregullat e vetëmbrojtjes. Madje frika na ka pushtuar së tepërmi dhe me ankth dëgjojmë të rejat më të fundit rreth situatës pandemike në vendin ku jetojmë dhe jo vetëm.
Por a do të ketë një fund kjo luftë, ashtu siç e pat edhe një fillim si pa e kuptuar?
A do të jetë njerëzimi i aftë që ta mposhtë “armikun e përbetuar”?
Them se të gjithë mundemi, por shpëtimi nga kjo luftë nuk vjen duke luftuar, por duke duruar, duke qëndruar të rrethuar me rregullat mbrojtëse dhe duke besuar në atë pakëz dritë që arrijmë të shikojmë.
Bota gjithmonë ka vuajtur, madje shumë herë është rrëzuar, por sërish këmi arritur të ngrihemi në këmbë dhe me ndihmën e njëri – tjetrit kemi ndërtuar nga e para foletë e shembura.
Ndoshta ky mund të jetë fundi për të gjithë ne dhe askush nuk mund ta ndryshojë këtë fakt, por unë jam e bindur që jeta do të ringjallet sërish, sepse parashikimet po e provojnë këtë gjë.
Ajnshtajni ka thënë qe Luftën e Parë dhe Luftën e Dytë të gjithe e pamë se si ndodhi, për Luftën e Tretë nuk jemi në dieni se në çmënyrë do të ndodhë, por Lufta e Katërt do të bëhet me gurë dhe me shkopinj.
Pra pavarësisht çdo gjëje, kjo histori do të vuloset dhe nje e re do të hapet sërish për të gjithë ne.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta e njeriut për mbijetesë
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv te luftēs për mbijetesë.I trashëguar nga paraardhësit tanë të lashtë.Të cilët gjuanin me çfarë të mundnin kafshë të mëdha për tu ushqyer....
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Përse në botë mungon paqja ?
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçanti paqja nënkupton mungesën e luftës ose të dhunës.Çdokush në botë përpiqet për ta arritur atë.Megjithatë,fitimi i paqes universale me veten dh...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: Gabriela Haxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rutina e Perditshme
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
Autori: Steisi Mata · Lloji: Ese informuese · Tema: Trafikimi i qenieve njerezore
Tetori njihet si muaji i trafikimit të qenieve njerëzore.Në kuadër të këtij muaji, ne duhet të ndërgjegjësohemi sadopak në lidhje me këtë "krim". Por fillimisht, çfarë është trafikimi i qenieve njerëzore? Trafikimi i njerëzve është nj...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Xheni Miho · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuri midis njerzve
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellor...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Une pas karantine.
ESE TEMA:UNE PAS KATANTINE Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .Arsyeja kryesore është se ne si individ nuk jemi mësuar të rrimë të mbyllur në shtëpi për një kohe kaq të gjatë. Nuk jemi ambejtuar akoma me k...
Autori: unknown.F.L · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une i them jo padrejtesise
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për disa të tjerë aseti më i madh janë thëniet në letër. Shumë prej tyre janë sfiduese, frymëzuese dhe interesante, optimiste, por vetëm të vërtet...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...
Autori: Ardit Gjoni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nëse mund të ishit një person tjetër për 24 orë, kë do të zgjidhnit dhe pse?
"Të gjithë janë gjeni, por nëse gjykoni një peshk me aftësinë e tij për të ngjitur një pemë, do të jetojë tërë jetën e tij duke besuar se është budalla". Ky citim i Ajnshtajnit më ka bërë të kuptoj se është e vërtetë që të gji...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com